Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Σύγκρουση Κωνσταντινόπουλου με Χαικάλη που εξύβρισε τον Γιώργο Παπανδρέου

Συγκρούστηκαν στον "αέρα" κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος και ο .... συνάδελφός του από τους Ανεξάρτητους Έλληνες, Παύλος Χαϊκάλης.
Η αναφορά του Κωνσταντινόπουλου στο έλλειμμα στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ προκάλεσε το "ξέσπασμα" του Χαϊκάλη με δριμεία επίθεση κατά του πρώην πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέουκαι ιταμούς χαρακτηρισμούς για το πρόσωπο του …

Στη συνέχεια η αντιπαράθεση πέρασε στο....θέατρο

Χαϊκάλης: Πες ότι μου κάνεις πλάκα τώρα. Πήρατε λεφτά από τις τράπεζες. Άσε το θέατρο. Πήρατε τα λεφτά και τα κάνατε γυμναστήρια. Ποια offshore μας λες;

Κωνσταντινόπουλος: Εγώ δεν κάνω θέατρο. Εγώ δεν κάνω θέατρο…

Χαϊκάλης: Το έχουμε βρει το παπαγαλάκι. Μα δεν μπορείς να κάνεις θέατρο.

Κωνσταντινόπουλος: Μα δεν μπορώ… Εσείς μπορείτε και κάνετε θέατρο…

Χαϊκάλης: Ναι, γιατί είμαι μάγκας ηθοποιός. Δεν είσαι μάγκας και ξεφτιλίζεσαι…

Κωνσταντινόπουλος: Ναι, δεν είμαι μάγκας ηθοποιός. Εσείς έχετε πάρει τον ηθοποιό και τον κάνετε και στην πολιτική. Αυτό είναι το πρόβλημα.

Χαϊκάλης: Μπράβο, ε; Είδες να σε κοροϊδεύω; Είδες να σε κοροϊδεύω; Ο ηθοποιός υποτίθεται ότι υποκρίνεται. Πού υποκρίθηκα εγώ; Κάναμε γυμναστήρια; Φέραμε νομοσχέδια στη Βουλή; Γλιτώσαμε τους τραπεζίτες;

Κωνσταντινόπουλος: Ο πρόεδρός σας ήταν 30 χρόνια βουλευτής και υπουργός του Κώστα Καραμανλή και έχει ψηφίσει 25 ελλειμματικούς προϋπολογισμούς.

Χαϊκάλης: 
Και λοιπόν; Σηκώθηκε κι έφυγε… Εσείς είστε σε ένα κόμμα που έχει καταστρέψει μια ολόκληρη χώρα. Μου λες ότι παίζω θέατρο. Πού παίζω θέατρο;

Κωνσταντινόπουλος: Παίζετε θέατρο.(…)

Χαϊκάλης: Κι εσείς είστε φακελάκιας…

Κωνσταντινόπουλος: Πείτε ό,τι θέλετε. Εγώ δεν το παίρνω πίσω.


Ο Χαικάλης θα έπρεπε να έχει μείνει στην "πρωινή του δουλεια" εκτός αν θέλουν εκτός από θέατρο η Βουλή να μετατραπεί και σε τσίρκο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που περιέχουν υβριστικές λέξεις και εκφράσεις θα αποσύρονται. Παρακαλούμε να αφήνεται τις θέσεις και τις απόψεις σας, αλλά χωρίς χαρακτηρισμούς και υβρεις.