Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Ο Διώτης δείχνει Παπακωνσταντίνου και απειλεί με μηνύσεις και αγωγές τα ΜΜΕ

Ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ Ιωάννης Διώτης  με ανακοίνωσή του βάλει κατά του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου ότι του απέκρυψε την επίσημη διαδικασία, μέσω της οποίας διαβιβάστηκε από τις Γαλλικές Αρχές η αποκαλούμενη «λίστα Λαγκάρντ» .
 
Η ανακοίνωση του Διώτη έχει ως αφορμή δημοσιεύματα σχετικά με την εκ νέου αποστολή από τη Γαλλία του εγγράφου που συνόδευε το CD με τα στοιχεία καταθετών της ελβετικής τράπεζας HSBC, το Σεπτέμβριο του 2010.
Ο κ. Διώτης προαναγγέλλει, επίσης, προσφυγή στη δικαιοσύνη εναντίον όσων τον χαρακτήρισαν «ψεύτη» και «προστάτη φοροφυγάδων».
 
Να σημειωθεί ότι χθες δόθηκε στη δημοσιότητα το συνοδευτικό έγγραφο του Γαλλικού υπουργείου Οικονομικών, το οποίο κατηγορηματικά σημείωνε ότι μπορούσε να γίνει χρήση για καθαρά φορολογικούς λόγους της λίστας Λαγκάρντ.
 
Επίσης, νωρίτερα σήμερα με ανακοίνωση που εκδόθηκε από το ΠΑΣΟΚ επισημαίνεται ότι και ο Βαγγελης Βενιζέλος ουδέποτε πληροφορήθηκε την ύπαρξη αυτού του εγγράφου.
 
Η ανακοίνωση του πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ έχει ως εξής:
«Εχω διατυπώσει επανειλημμένως και έχω καταθέσει ενώπιον των Εισαγγελέων Οικονομικού Εγκλήματος και ενώπιον των αρμοδίων οργάνων της Βουλής (Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας και Προκαταρκτική Επιτροπή) ότι:
  • Το USB stick εστάλη από τον κ. Παπακωνσταντίνου σε εμένα άτυπα και εξωυπηρεσιακά, χωρίς κανένα συνοδευτικό έγγραφο,
  • Ο κ. Παπακωνσταντίνου μου επεσήμανε το σημαντικό ρόλο της ΕΥΠ για τη λήψη των συγκεκριμένων στοιχείων,
  • Ο κ. Παπακωνσταντίνου ουδέποτε μου ανέφερε οτιδήποτε περί συνδρομής του Γαλλικού Υπουργείου Οικονομικών και της τότε ομολόγου του κυρίας Κριστίν Λαγκάρντ στην υπόθεση.
Αντιθέτως, απεκρύβη από εμένα η διαδικασία που ακολουθήθηκε, με συνέπεια μια επίσημη διαδικασία ανταλλαγής στοιχείων και εγγράφων μεταξύ Κρατών να μετατραπεί σε μια άτυπη διαδικασία διακίνησης στοιχείων, χωρίς κανένα δημόσιο και επίσημο χαρακτήρα.
Η ανωτέρω μεταφερθείσα σε εμένα εξιστόρηση σε συνδυασμό με την απόκρυψη συγκεκριμένων γεγονότων και εγγράφων, οδήγησε στον από μέρους μου τότε σχηματισμό βεβαίας πεποίθησης ότι το υλικό είναι προϊόν αξιόποινης συμπεριφοράς και για ειδικότερους λόγους, που ήδη έχω εξηγήσει, μη αξιοποιήσιμο.
Ποιος ο λόγος, λοιπόν, να απευθυνθώ στον τότε Διοικητή της ΕΥΠ;
Έχω καταθέσει επανειλημμένα και έχω αποδείξει ότι κατευθύνθηκα εκεί, λόγω της υποτιθέμενης διαδρομής της λίστας που μου παρουσιάστηκε.
Εχω εξ αρχής πει και σταθερά επανέλαβα σε όλους τους τόνους ότι αν ο κατάλογος των καταθετών μου εδίδετο συνοδευόμενος με τα επίσημα έγγραφα των Γαλλικών Αρχών και όχι ως προϊόν δράσης υπηρεσιών πληροφοριών, δεν θα είχα κανένα λόγο να μην προχωρήσω αυτομάτως στην έρευνα και την αξιοποίησή του, όπως αυτονοήτως έπραξα σε σειρά άλλων υποθέσεων.
Τον τελευταίο καιρό παρουσιάζομαι σκόπιμα και δόλια από συγκεκριμένα ΜΜΕ ως ανακόλουθος, αυτοαναιρούμενος και αναξιόπιστος, σε μια οργανωμένη προσπάθεια κατασυκοφάντησής μου, απαξίωσης του έργου μου και αποπροσανατολισμού από την ουσία της υπόθεσης, που δεν είναι άλλη από την χαμηλής διαβάθμισης ιεράρχηση της πάταξης της φοροδιαφυγής.
Σήμερα μάλιστα, μερίδα του Τύπου παρουσιάζει την εκ νέου αποστολή του συνοδευτικού εγγράφου ως διάψευση των ισχυρισμών μου. Αντιθέτως, αποτελεί πανηγυρική δικαίωση των χειρισμών μου και συντριπτική απόδειξη εις βάρος εκείνων που δεν θέλησαν ποτέ να ασχοληθούν σοβαρά με την πάταξη της φοροδιαφυγής. Όλοι αυτοί που οψίμως κόπτονται για τη φοροδιαφυγή, ας απευθυνθούν στους νυν αρμοδίους για την πορεία της μεγαλύτερης έρευνας που διετάχθη ποτέ στην Ελλάδα για την εκροή κεφαλαίων στο εξωτερικό με στόχο τη φοροδιαφυγή. Έρευνα που διέταξα λίγες μέρες προτού αντικατασταθώ από το ΣΔΟΕ και αφορούσε την περίοδο 2000-2012. Επίσης ας ρωτήσουν να πληροφορηθούν το στάδιο των εδώ και τρία χρόνια διαπραγματεύσεων με τις Ελβετικές Αρχές για την επίτευξη συμφωνίας σχετικά με τις καταθέσεις, η οποία αν και όποτε επέλθει θα προσφέρει πολλαπλάσια από την όποια λίστα.
Όλα τα ανωτέρω τα γνωρίζουν πολύ καλά αυτοί που σήμερα, εκτός των άλλων, με χαρακτηρίζουν «ψεύτη» και «προστάτη φοροφυγάδων», χαρακτηρισμούς για τους οποίους θα λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη».
 
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που περιέχουν υβριστικές λέξεις και εκφράσεις θα αποσύρονται. Παρακαλούμε να αφήνεται τις θέσεις και τις απόψεις σας, αλλά χωρίς χαρακτηρισμούς και υβρεις.